Tour de polder

Vanavond heb ik wonderbaarlijk lekker gefietst. Afgelopen zaterdag schreef ik in mijn blog dat ik vrijdag mijn schuurtje had schoongemaakt. En onder andere mijn skeelers en racefiets onder een diepe laag stof vandaan heb gehaald. Mijn plan was om de racefiets weer eens te gaan gebruiken. Vanavond was het zover. De tour begon in Emmeloord en ging via Marknesse, Kraggenburg en Ens. Toen de Champs d'Emmeloord in zicht was ging ik op volle snelheid. Bij de finish had ik er zo'n 35 kilometer op zitten.
Vorig jaar rond deze tijd had ik nooit kunnen bevatten dat ik dit jaar weer zo lekker zou kunnen fietsen. De knieproblemen lijken volledig te zijn genezen. Heerlijk!

Dit ben ik bij de Eiffeltoren in Parijs. Daar ben ik in het hemelvaartsweekend geweest met een vriend. Het was in Parijs dat het fietsen voor het eerst beter ging.

Reacties

Populaire posts