Conferentie -de aankomst-

Vandaag ben ik samen met een collega naar conferentiecentrum 'De Kroeze Danne' in Delden gereisd. Komende donderdag begint er hier en conferentie voor nieuwe werkers bij Operatie Mobilisatie (de organisatie waar ik voor werk). Het is nog vrij rustig vandaag. Het conferentieteam is gearriveerd; sommigen van dit team zijn hier al enkele dagen. Dit jaar is het eerste jaar op de Kroeze Danne. Vorig jaar zaten we nog op 'Mooirivier' in Dalfsen. Een hele verandering. Een nieuwe lokatie brengt altijd nieuwe uitdagingen met zich mee.
Mijn collega en ik gaan samen de boekhouding doen. Een rommelkast hebben we min of meer omgebouwd tot 'finance office'. Een stoffige kast. En niet zonder onaangename geuren. Morgen zullen we zo'n stekker kopen waaruit, als je 'm in het stopcontact steekt, aangenaam frisse bloemengeuren gelanceerd worden.
Vanavond was het tijd voor kennismaking en ontmoeting tussen het conferentieteam en de vrijwilligers (zij die het mogelijk maken dat de conferentie kan draaien). Morgen komen de personeelsmanagers vanuit allerlei landen. En donderdag komen de, zoals wij ze noemen, nieuwe recruten. 252 deelnemers uit vele landen. Ze zullen worden voorbereid op hun tijd (voor 1, 2 jaar of langer) in allerlei landen en de OM schepen, de Logos Hope en de Doulos.

Ik zal proberen elke dag een verslagje te schrijven (als ik interessante dingen meemaak of hoor en genoeg inspiratie krijg).

Reacties

Populaire posts