Fit en vlot

Het is nog maar de 11e van de maand en raad eens.....: alle administratieve werkzaamheden op het OM kantoor voor de maand juli zijn alweer klaar! En dat is een absoluut record! Het wordt nog wel eens wat. Wat nog resteert is een rapportage maken voor het management. Het komt ook goed uit dat het allemaal zo vlot gaat, want volgende week begint de jaarlijkse GO conferentie voor nieuwe OM werkers. Daar zal ik samen met een collega twee volledige weken aanwezig zijn.

Vanmiddag heb ik na het werk een stukje hardgelopen. Nou ja, hard. Niet echt. Ik had een hartslagmeter mee en die moest niet boven de 150 komen. In praktijk betekende dit dat ik niet echt snelheid kon maken. Maar dat is dan ook wel zo goed voor de opbouw. Hopelijk mag mijn fitheid langzaam aan weer op een hoger niveau komen.
Vanavond heb ik een vergadering voor de komende Alpha Cursus bijgewoond. Het bijwonen was niet zo moeilijk, want het was bij mij thuis. We hebben een heel aantal praktische zaken kunnen doorspreken en daarna ook een tijd kunnen wijden aan gebed. We hebben gebeden voor alle promotie activiteiten die we nog gaan doen en (hopelijk) als gevolg daarvan veel deelnemers. We hebben tevens onze afhankelijkheid van God hierbij in gebed uitgesproken. Onderstaand Engelstalig filmje over de Alpha Cursus vond ik op internet. Neem gerust eens een kijkje:

Reacties

Populaire posts