Ontspanning en consumeren

Gisteravond ben ik met een vriend naar Zwolle geweest. Lekker een avondje uit. Eerst bij een pizzeria gegeten en daarna naar de film 'The Proposal'. Niet een film van een geweldig hoogstaande kwaliteit. Wel een film waar enige inspanning overbodig was. Gewoon lekker zitten, kijken en lachen. Voor mij kwam dat heel goed uit, want ik heb nog weleens de neiging om in slaap te vallen tijdens een film. Als ik niet teveel moeite hoef te doen de film te volgen, is dit slaaprisico aanzienlijk kleiner.
Herinner je de film 'The Bodyguard' nog? Erg lang geleden hoor, dat die film in de bioscoop was. In ieder geval was dat een film waarbij ik in slaap viel. Ergens driekwart in de film ontplofte er een speedboat en dat was het moment dat ik wakker werd. Sindsdien ben ik erg voorzichtig met een film te kijken als ik moe ben.
Een avond van ontspanning en consumeren, zoals gisteravond, vind ik af en toe heerlijk. Ik kom er dan ook lekker van tot rust.

Reacties

Populaire posts