Conferentie -de enige Echte-

Nee, ik het niet over één of andere reclamespot. Ik heb het over het thema van de zondagse dienst vanmorgen op de conferentie: 'the uniqueness of Christ' oftewel 'Christus is uniek'. Een thema dat mij wel aansprak. Er wordt zoveel over Jezus gezegd en beweerd. Was Hij nu 'gewoon' een goed persoon of was Hij de Zoon van God? Of zoals de Bijbel ook wel zegt 'de Koning der koningen'?
Voor mij is Hij de Zoon van God. De grote Koning. De enige weg naar God. Ik hoop en bid dat Hij dat voor jou ook mag zijn of mag worden.

Vandaag was dag 6 op de conferentie. Een lekker relaxte dag. Het enige dat er gedaan moest worden was het tellen van de opbrengst van de collecte. In meerdere valuta.
Voor de rest weer veel met mensen gepraat. Erg gezellig!

Reacties

Populaire posts