Werk en vooruitgang

Vandaag heb ik een kantoordag gehad. Nu is dat niet zo vreemd, want ik werk op kantoor. Alleen het is wel even wennen na een dagje heel iets anders doen in Amsterdam. Toch ben ik niet ontevreden over wat ik op kantoor heb kunnen doen. De financiƫle rapportage van de eerste helft van het jaar is klaar en daarnaast heb ik wat punten kunnen aantippen waar de grote verschillen in zitten. Dat is een van de vele dingen die je doet als boekhouder: vastleggen, rapporteren en signaleren. Zodat er geen bakken met geld uitgaan als het niet binnenkomt.

Na het werk heb ik lekker gefitnesst op de sportschool! En wat ging dat goed. Het is wel bijna anderhalf jaar geleden dat ik zo intensief heb kunnen sporten zonder noemenswaardige knieklachten. Ik voer de druk steeds meer op en tot nu toe gaat dat heel goed. Het mooie is dat je je zo lekker voelt na anderhalf uur sporten. Verder geen bijzonderheden vandaag, behalve dan dat er waarschijnlijk een onweersbui aankomt. Maar dat de neerslaghoeveelheden meevallen in vergelijking met andere delen van het land. Komen we er goed vanaf! Hopelijk....



Reacties

Populaire posts