Groeizame dagen

De afgelopen dagen heb ik met een vriend vakantie mogen vieren bij mijn tante in Zeeland.
Het waren aangename dagen! Zaterdagavond hebben we wel 10 kilometer gewandeld. Bij Oostkapelle begonnen en door bos en duinen richting Domburg gewandeld. Na een kopje koffie genuttigd te hebben, liepen we weer terug richting Oostkapelle. Zondagmiddag hebben we het stadje Veere bezocht. Een prachtige plek om te vertoeven.
Foto's boven: Veere

Maandagmorgen op de fiets richting Middelburg. Helaas begon het halverwege de dag te regenen. En ik had alleen maar een t-shirt aan :( Dus dat was best wel fris.....
Middelburg is ook een hele mooie stad. Een ritje met de paardentram bracht ons kennis bij over de rijke geschiedenis. 's Middags op de fiets richting Domburg. Daar hebben we kennissen bezocht die in een bungalowpark vakantie vierden.Vandaag hebben we nog een bezoek gebracht aan Vlissingen. Even uitgewaaid op de boulevard en daarna richting centrum voor een lekker bakje koffie op een gezellig terrasje.
En zo zijn we vanavond na een 3 uur durende reis weer terug gekomen in het wel vertrouwde Emmeloord. Het waren groeizame dagen! Ik heb behoorlijk wat familie en kennissen in Zeeland wonen en bij diverse bezoekjes kregen we allerlei lekkernijen aangeboden. En dat merk je! Daar kunnen 10 km wandelen en een dagje fietsen niet tegenop!

Met mijn tante op de foto!

Reacties

Populaire posts