Nooit te oud om te studeren?

Twee weken geleden heb ik mij aangemeld voor de opleiding Godsdienst Pastoraal Werk aan de Gereformeerde Hogeschool in Zwolle. Inmiddels heb ik het informatiepakket toegestuurd gekregen met daarbij een schema van de te houden lessen. Iedere woensdagmiddag en -avond ga ik weer naar school! Dat is hééééél lang geleden voor mij. Maar ik heb er heel veel zin in. Woensdag 26 augustus a.s. is er een kennismakingsmiddag. Een week later beginnen de lessen. Een jaar bestaat uit 4 perioden en iedere periode wordt afgesloten met een toetsweek. In oktober komt de eerste er al aan! Dat wordt er dus eh...nog wel even tegenaan gaan.

Mochten er vanaf september wat minder nieuwe berichten op dit blog staan, dan weet je de oorzaak. Aan de andere kant: misschien ga ik nieuwe inzichten en gedachten aan het web toevertrouwen. Wordt vervolgd....



Reacties

Populaire posts