Koffie allerhande......

Gisteravond was ik even op de verjaardag van een vriend. Eén van de kado's die hij gekregen had was een heel vernuftig uitziend koffieapparaat, waarmee je diversen soorten koffie kunt zetten. Ook echt hele lekkere koffie: Espresso, latte macchiato en nog heel veel andere soorten. Waarvan ik de namen niet meer weet. Koffie die net zo smaakt als in een restaurant. Of misschien nog lekkerder? De keuze is reuze!

Waar is de tijd gebleven dat we alleen maar filterkoffie of instantkoffie hadden? Soms kan ik er wel enorm naar verlangen hoor, zo'n lekker bakje filterkoffie! Vooral als je op plekken bent waar ze geen gewone koffie hebben, zelfs geen filterkoffie. Engeland bijvoorbeeld. Het zal er misschien wel zijn, maar mensen daar zijn het niet gewend om te drinken. Sommigen wel, die vragen dan of ik een paar pakken D.E. meeneem op mijn reis naar Engeland, mocht ik daar naartoe gaan.

Prettige vakantie toegewenst! Voor als je nu op vakantie bent, of nog gaat: Geniet ervan! En neem eens een lekker bakje.....koffie!


Reacties

Populaire posts