Server perikelen

Onze systeembeheerder bij OM, Ronie, is afgelopen nacht wel tot 6 uur doorgegaan met werkzaamheden aan de server. Er is een nieuwe server gekomen, maar nu moet alle data nog overgezet worden. En dat gaat niet van een leien dakje. Voor Ronie is 's nachts werken de meest ideale oplossing. Geen hijgende collega's in de nek, die met allerlei vragen en problemen komen. Tenminste, dat zou het idee zijn. Niets is echter minder waar. Ronie zat vanmorgen gewoon weer op kantoor om vragen te beantwoorden en problemen op te lossen. Dat is nu nog eens een echte IT tijger!

Verder hebben we vandaag een salarisadministratie controle gehad op kantoor. En dat zag er goed uit. Geen zorgen dus. De werkzaamheden voor de jaarrekening lopen voorspoedig.
En dan heb ik vandaag ook nog eens een reactie richting EO Visie gestuurd. Ik las in de Visie van volgende week een reactie van iemand anders over het programma 'Op zoek naar God'. Deze reactie was zo herkenbaar voor mij, dat ik dacht 'laat ik ook eens een reactie sturen op deze reactie'. En dat is ook het kenmerk van de rubriek: reactie op reactie op reactie. Ik ben benieuwd of mijn reactie ook weer geplaatst wordt.

Van de IT perikelen, via de reacties, naar de avond. Vanavond ga ik bij vrienden eten. Daarna ga ik in plaats van studeren denk ik even relaxen.

Reacties

Populaire posts