........en Nieuw

'Daarom ook is iemand die één met Christus is, een nieuwe schepping. Het oude is voorbij. Het nieuwe is gekomen. Dit alles is het werk van God. Hij heeft ons door Christus met zich verzoend en ons de verkondiging daarover toevertrouwd. Het is God die door Christus de wereld met zich heeft verzoend: hij heeft de wereld haar overtredingen niet aangerekend'. (2 Korinthiërs 5: 17-19).

'Ook al gaat ons uiterlijke bestaan verloren, ons innerlijke bestaan wordt van dag tot dag vernieuwd'. (2 Korinthiërs 4: 16).

Het is nieuwjaar! Een nieuwe start. Een nieuwe ronde en nieuwe kansen. Wat is het fijn om dit jaar met God in te gaan. Mijn goede voornemen is om God meer de ruimte te geven in mijn leven dan dat ik vorig jaar heb gedaan. En ik wil Hem meer en meer vertrouwen voor de 'gewone' dagelijkse dingen in het leven.
Hoe lang zal ik dat volhouden? Als het aan mijzelf ligt niet lang. Ik hoop dat de Geest van God mij iedere dag mag vernieuwen zodat ik het wel volhoud.

Een gezegend 2011 toegewenst! Ga met God!

Reacties

Populaire posts