Mission2010 (slot)

Ik zou nog vertellen wat ik heb over gehouden aan Mission2010. Heel veel! Het was echt het juiste ding op de juiste tijd. Het heeft me ontzettend veel creativiteit gegeven en de moed om door te gaan waar ik mee bezig was.
Mijn trein (waar ik zelf machinist van ben) was volledig tot stilstand gekomen. Nu rijd ik weer. Met nieuwe moed voor doel en bestemming. Het is nog wel even uitzoeken met welke snelheid ik kan rijden. Met Gods hulp hoop ik hier zeker uit te komen.

Als nieuw doel heb ik 'missionaire gemeente' op mijn hart gekregen. Via school was ik al met een onderzoek bezig binnen mijn eigen gemeente, in het kader van dit onderwerp. De aanbevelingen en conclusies hopen we (mijn casusgroep en ik) binnenkort in mijn gemeente te presenteren. En dan zou ik best willen meehelpen bij de uitvoering ervan. Gaaf. Wat is er nu mooier dan bij een gemeente te horen die zich wil uitstrekken naar buiten?

En....last but not least....je had het waarschijnlijk al opgemerkt in mijn blogs....kwam ik tot de ontdekking dat ik echt alles met God mag delen. Van de hele verschrikkelijk ingewikkelde dingen tot de meest eenvoudige dagelijkse zonder-rompslomop-dingen. En alles wat daar tussenin zit.

Reacties

Populaire posts