Mijn auto en ik

We hebben het er goed vanaf gebracht vandaag: mijn auto en ik. We zijn een prettig stel om te zien. Alleen er is af en toe wel wat onenigheid. Zo werd ik gistermorgen met moeite toegelaten. Ik voelde me buitengesloten, want ik kreeg de bestuurdersportier niet open. De sleutel ging er maar half in en wou niet draaien. Aan de rechterkant hetzelfde geƫmmer. Maar ik liet me niet zomaar kisten! De kofferbak bood een mogelijkheid om de muur die tussen mijn auto en ik was ontstaan, af te breken. De kofferbak ging open en toen kon ik zowaar beide portieren open krijgen. Het is wat.
Vandaag hetzelfde probleem. Maar ook vandaag greep ik dezelfde mogelijkheid aan om binnen te komen. Ja, zo zijn we af en toe een onberekenbaar stel. Maar we hebben het weer gered vandaag. Mijn auto heeft me vanavond veilig bij de deur afgezet. Ik hoop dat we nog lang een stel zijn!

Reacties

Populaire posts