Sneeuw!

Ik weet niet of er bij jou ook sneeuw ligt. Het schijnt nogal plaatselijk te zijn gevallen. Laat maar een reactie achter. Dan kunnen we vergelijken!
In Emmeloord ligt er een prachtige laag van wel vijf centimeter. Reden voor mij om vandaag te genieten van een adembenemende sneeuwwandeling. Ik belde een vriend op en vroeg of hij mee wou. En hij zei ja! Dus dat was wandelen, genieten en kleppen. Kortom, gezellig. Vooral in het bos was het een prachtig gezicht met al die sneeuw op de boomtakken.
Vannacht schijnt het koud te worden. Het is nu geloof ik al -10 of zo. Binnen is het lekker warm, gelukkig maar.

Morgen gaat het 'normale' leven weer z'n gang vinden. Iedereen weer naar zijn of haar werk of naar school. Zo ga ik woensdag ook weer naar school. Op het programma staat een casuspresentatie. Omdat zo'n presentatie voor mij de eerste keer is vind ik het best wel spannend. Ik hoop er aan het eind van de week wat meer over te vertellen.

Reacties

Populaire posts