Glad

Zo dat was even uitkijken gistermiddag! Tussen vijf en half zes zou ik uit mijn werk riching de bibliotheek fietsen en onderweg zag het fietspad er wel glinsterend uit, maar ik voelde nog geen gladheid. Tot ik op een klinkerstraat kwam. Oei. Ik voelde mijn banden glijden en daar ging ik............nog net niet. Ik stapte maar af en liep lopend verder naar de bibliotheek. We hadden toen veel steun aan elkaar, mijn fiets en ik. We hielden elkaar mooi in evenwicht. De rest van de route terug naar huis heb ik grotendeels ook maar lopend doorgebracht.

Het was me het weekje wel weer. Druk, druk en nog eens druk. Ik kom tijd tekort, hoewel ik nog steeds evenveel tijd heb als bijvoorbeeld vorig jaar. Ik heb dezelfde 24 uur per dag tot mijn beschikking. Maandag- en dinsdagavond heb ik tot ongeveer 12 uur gestudeerd en ook gisteravond ben ik tot rond die tijd doorgegaan. En dan heb ik ook weleens weer zin in een avondje 'ontspanning'. Dat staat er vanavond aan te komen: mijn nichtje gaat optreden met een dansgroep in het lokale theater. En daar ben ik ook voor uitgenodigd.

Het tentamen afgelopen woensdag ging voor mijn gevoel heel goed. Komende woensdag heb ik het laatste tentamen en dan ben ik voorlopig, wat tentamens betreft, weer even klaar. Voor ongeveer 2 maanden. Dan is de volgende ronde.

Reacties

Populaire posts