Weekend!

Het werk zit erop voor deze week! Morgen zijn we vrij. En maandag ook. Dus een lang weekend voor de boeg. Best wel apart dat Goede Vrijdag leidt tot een vrije dag, terwijl ik pas 's avonds naar de kerk ga. Overdag ben ik vast niet in een diepe 'devotie', want ik ga gewoon keihard met de studie aan de gang. Ik vind zo'n vrije dag gewoon mooi meegenomen. In de kerk hoop ik me bewust te richten op het lijden en sterven van Jezus, maar daarbuiten zal daar waarschijnlijk weinig van terecht komen. Ik weet het, het klinkt niet erg geestelijk, maar waarschijnlijk wel meer richting de realiteit.

Op kantoor staat nog een hoop werk te verrichten de komende weken. Het nieuwe programma I-Connect gaat nog niet van een leiden dakje. Alle geduld is welkom, hoewel dat geduld niet vanzelf komt aanwaaien. Volgende week komt een collega uit Amerika, en dat zorgt vaak voor de nodige hilariteit, vooral als het om delen van gevoelens en frustraties gaat. En gewoon een hoop lol. Het programma I-Connect is ook wel een blijvend gebedspunt. Dus mocht je zin en tijd hebben om hiervoor te bidden: bid voor een vloeiende verwerking van de giften en dat we niet meer tegen zoveel foutmeldingen aan zullen lopen. Ik weet het, het klinkt alweer niet zo geestelijk. Als je met computerprogramma's werkt is het makkelijker om je vertrouwen te stellen op de systemen, en als het misgaat je frustatries te uiten op diezelfde systemen. Maar omdat je hele gemoedstoestand hiermee in beweging komt, blijft het goed om hiervoor te bidden. Een gezegend Paasweekend toegewenst!

Reacties

Populaire posts