Genieten

Wat is het voorjaar toch mooi, hè? Gisteren was ik een dagje in Amsterdam en ik heb genoten van de prachtige groene gloed in combinatie met een blauwe lucht. Mijn favoriete boom is de Japanse kers. Helaas staan deze bomen maar enkele weken in volle bloei.

Vanavond moet ik er nog even aan geloven: studeren. Morgen hebben we op school een casusbijeenkomst. We gaan ons buigen over een kerkelijke gemeente in Steenwijk en proberen een gemeentemodel op deze gemeente te leggen, waardoor we in staat zijn om een probleemsituatie te analyseren.
De laatste periode van het schooljaar gaat beginnen. Dat betekent een aantal nieuwe vakken. Het einde van het schooljaar komt met rasse schreden dichterbij. Ik denk dat het me niet gaat lukken om alles op tijd klaar te krijgen. Maar vandaag hoorde ik dat we wat extra vrije dagen krijgen van het werk, dus....er is nog hoop!

Reacties

Populaire posts