Even bijpraten

Het adres van mijn weblog is niet voor niets 'evenbijpratenmetsido'. Laten we dat dan vooral ook even doen. Het gaat goed met mij! Maar het is wel druk geweest de laatste tijd. Dat is gemakkelijk een dooddoener, wat wie heeft het niet druk tegenwoordig. Ik hoor iedereen erover praten. Behalve de man die ik regelmatig bij de sportschool zie, die baalt dat hij maar geen werk kan vinden. Bij hem klinkt het woord 'druk' heel anders in de oren. Wat zou hij het graag druk hebben!

Waar ben ik dan zo druk mee? Nou, met het werk overdag. En 's avonds met de studie. Op school zijn we weer een nieuwe periode ingegaan. Aan de ene kant vind ik dat heerlijk. Er zijn weer allemaal nieuwe vakken. Aan de andere kant knaagt het, omdat het 'oude' (een aantal opdrachten) nog niet af is. En dan loop ik met de vraag rond of ik beter eerst het oude kan afronden, voor ik met het nieuwe verder ga. Of dat ik beter het oude het oude kan laten en me eerst op het nieuwe ga richten en ga proberen dit nieuwe zo goed mogelijk af te ronden. Zodat er later nog tijd is om het oude alsnog in te halen (snap je het nog???).

En sinds 2 maanden heb ik een lieve vriendin waarmee ik een groot deel van het weekend samen mee doorbreng. En dat is hartstikke leuk, ik zou het niet willen missen! Maar je begrijpt dat er dan ook weer een nieuwe balans gevonden moet worden tussen relatie, werk en studie. Kortom, het leven zit vol uitdagingen! En dat maakt het nu juist zo leuk...
Mijn vriendin Laura en ik, gesignaleerd in het Vondelpark in Amsterdam

Reacties

Populaire posts