Open of dicht

Vandaag was de grote vraag: open of dicht? En dan vooral met betrekking tot winkels. Vanmiddag wilde ik even een boodschap halen in de buurtsupermarkt, maar die was dicht. Dus ging ik maar even naar het centrum. Kon ik gelijk de planten van mijn vader water geven. Gelukkig. De Albert Heijn was wel open. Toen ik door de winkelstraat liep, was het bijna om en om. De ene winkel open en de andere dicht.

Veel was er vandaag niet te doen in Emmeloord. Geen bevrijdingsconcert. Geen optocht. Wel een lekker zonnetje. Het grootste deel heb ik binnen gezeten. Vanmorgen aan een presentatie gewerkt voor school en vanmiddag informatie doorgelezen over jongeren en catechese.

Er zit nog wel iets in mijn hoofd. Die schreeuw van gisteravond. In Amsterdam. Misschien dat het morgen weer wat rustiger is.

Reacties

Populaire posts