Back to business

Oftewel in het Nederlands: terug naar de orde van de dag. Na een heerlijk vrije Bevrijdingsdag was het weer flink aanpoten vandaag. Vanmorgen ben ik bij een computertraining geweest. Het viel me tegen om vanmiddag de draad van het werk weer op te pakken. Het lukte uiteindelijk wel, maar toen het lukte was het alweer bijna tijd om naar huis te gaan.

Morgen zou ik eerst een studiedag gaan opnemen, maar ik weet het nog niet. Het knaagt aan me dat bepaalde werkzaamheden op kantoor nog niet af zijn. Wat is dan het beste om te doen? Niet aan het werk denken en vol overgave met de studie bezig? Of toch een ochtend werken en zoveel mogelijk van de werkzaamheden afronden; zodat ik 's middags mijn hoofd leeg heb voor de studie.

Ik denk dat er nog een nachtje over ga slapen.....

Reacties

Populaire posts