Fitheid

Gisteren heb ik het laatste tentamen gehad van deze periode. Daarnaast hadden we alweer een drietal lessen voor de nieuwe periode. Het tentamen ging voor mijn gevoel wel goed. Het blijft altijd afwachten of het gevoel in dit geval met de werkelijkheid overeenkomt. Tot nu toe heb ik goede cijfers binnen! Waarschijnlijk ben ik ook periode 2 zonder kleerscheuren doorgekomen. Dat is wel zo prettig, want het tempo ligt hoog. Als je dan ook een hertentamen moet maken dan stapelt het zich alleen maar op.

Vanavond heb ik lekker gefitnesst op de sportschool. Om half zes had ik eerst een fietstest, om zo mijn conditieniveau te kunnen meten. De afgelopen 2 jaar ben ik teruggezakt van niveau 5 naar niveau 2. Vanwege een knieblessure. De komende tijd hoop ik weer naar een hoger niveau te kunnen trainen. Die beweging heb ik zo nodig. Een zittend beroep, daarnaast veel studeren, kortom beweging was ver te zoeken. Ik hoop daar de komende tijd dus verandering in te brengen.

Reacties

Populaire posts