Diversiteit

Mijn dagen zijn momenteel veel van hetzelfde, maar aan de andere kant ook heel divers. Veel van hetzelfde in de zin van activiteiten, heel divers in de zin van inhoud. Afgelopen woensdag en donderdag was ik thuis om te studeren. Vanwege de vakantie hoefde ik niet naar school op woensdag en die kans greep ik graag aan om wat stof in te halen. De diversiteit zit 'm vooral in de verschillende onderwerpen die ik heb bestudeerd. Aan de ene kant theologische vorming over het onderwerp 'de mens', vervolgens materie over de Islam en even later ging het over de diverse culturen binnen de Nederlande maatschappij.
Gisteravond ben ik bij een klasgenoot en zijn vrouw geweest. Hij moest vanwege omstandigheden helaas stoppen met de studie en namens de klas heb ik hem een bloemstuk gebracht.

Vandaag heb ik op kantoor gewerkt en ben meer bezig geweest met praten over processen en planning, dan daadwerkelijk met uitvoerende taken. Het is wel nuttig, denk ik, om bepaalde werkzaamheden goed te doordenken. Een jaarrekening maken is hier een goed voorbeeld van. Aangezien ik van lijstjes met taken houd, die ik kan afstrepen als ze klaar zijn, is een planning voor mij onmisbaar!
Vanavond ben ik bij mijn vader en zijn vriendin wezen eten, wat heel gezellig was. Daarna heb ik een nieuw huisgenootje gekocht: een konijn. Het is wel weer leuk om wat leven in huis te hebben.

Dit weekend zit weer boordevol. Veel studeren en morgenavond naar een concert. Daar heb ik wel zin in. Even wat anders......

Reacties

Populaire posts