De tijd gaat snel

Heb je dat ook wel eens, dat je denkt: 'Wauw, wat gaat de tijd toch snel!'. Dat is bij mij wel het geval. Allerlei activiteiten, zowel overdag als 's avonds. Afgelopen zondag was er een wijkavond bij mij thuis. Maandagavond mocht ik voor gespreksleider spelen bij een speciale Alpha Cursus voor drie kerkenraden. En gisteravond had ik een pastoraal gesprek in het kader van mijn opleiding.

Stuk voor stuk allemaal leuke dingen. Wel vermoeiend. Maar ook weer energiegevend. Zodat ik door kan gaan. Als een trein die verder rijdt. Waar de trein naartoe gaat? Af en toe kijk ik eens naar buiten. Zit ik in een compleet nieuwe omgeving, of is het bekend terrein? En als het nieuw terrein is, vind ik dat spannend of uitdagend? Of blijf ik liever op bekend terrein rijden. En bepaal ik zelf het einddoel of laat ik mij verrassen?

Op school gaat het prima. Tegen alle verwachtingen in (bij mijzelf) toch allemaal voldoendes gehaald voor tentamens en verslagen. Volgende week mag ik een les diaconale taken verzorgen. Daar moet ik nog wel even aan trekken. Gelukkig ben ik donderdag en vrijdag vrij.

Reacties

Populaire posts