Verslagen

Verslagen, verslagen en nog eens verslagen. Nee, niet in negatieve zin. Ik bedoel schoolverslagen. Vooral datgeen wat af is. En alles is af. Vanavond heb ik het meeste doorgestuurd naar diverse docenten. Nu is het wachten op de beoordeling. De rest van de week ga ik verder met theoretische vakken. Volgende week woensdag heb ik allerlei toesten. En er moet nog wel het één en ander gebeuren.

Eigenlijk heb ik nog niet zoveel over mijn week in Spanje verteld, hè? Behalve dan dat het heerlijk weer was en veel warmer dan hier in het koude Nederland. Het was voor mij een heerlijk ontspannen weekje. Sommigen twijfelden daaraan, omdat ik had aangegeven ook mijn studieboeken mee te nemen én het vooral bij mijn OM-collega's welbekende PEP-boek. PEP staat voor Persoonlijk Efficiëntie Programma. Daar heb ik ruim een week geleden wat meer over geschreven. Niet te filmen, hè. Op het strand of bij het zwembad liggen en lezen in een PEP boek. Voor mijzelf werkt het heel ontspannen. Het PEPT me behoorlijk op. En daar heb ik vandaag de vruchten al van mogen plukken. Mijn e-mail is (bijna) helemaal op orde.

Wat voor foto zal ik hierbij doen? Eentje van de Eiffeltoren vind ik wel leuk. Al heeft het niets met PEP te maken. Wel met zaterdagavond. Toen vloog ons vliegtuig boven Parijs en zag ik de Eiffeltoren vanaf 10 kilometer hoogte. Een mooi gezicht. Het is dan ook een mooie toren.

Reacties

Populaire posts