Diepvries

Van 25 graden terug naar 3 graden. Dat voelt wel aan als het 'diepvries effect'. Het overkwam mijn vader, mijn zus en mijzelf gisteravond. We kwamen terug van een heerlijk weekje vakantie in Spanje. De hele week hebben we heerlijk weer gehad: iedere dag zon en een temperatuur van tussen de 25 en 30 graden. Wil je nog meer?
En dan kom je op een zaterdagavond laat op Rotterdam aan en dan is het ........3 graden! Brrrr. Gelukkig hadden we er rekening mee gehouden: een trui en jas in de handbagage. Het went snel. Ik kan me nog goed voorstellen hoe de warmte aanvoelde. De kachel doet goed z'n best me hierbij te helpen. Lang leve de hulpmiddelen in de vorm van gas en warmte. Iets waar ik normaal niet zo bij stilsta. Tot ik in aanraking kom met het....diepvries effect.

Reacties

Populaire posts