Bijpraten

Het is even stil geweest qua nieuwe berichten van mijn kant. Dat is niet zonder reden. Mijn tijd wordt behoorlijk opgeslokt door werk en studie. Woensdag heb ik tentamens en daar ben ik druk voor aan het blokken. Zou je aan me willen denken en voor me willen bidden? Natuurlijk is het aan de ene kant mooi als ik goede cijfers zou halen, maar dat is niet mijn doel op zich. Ik hoop er geleidelijk ook achter te komen wat ik verder met de opleiding zou willen doen.
Morgenavond mag ik een inleiding houden op de Alpha Cursus over gebed. Een onderwerp dat ik op mijn hart heb, dus dat helpt ook om erover te vertellen.
Verder even geen nieuws. Ik hoop jullie binnenkort bij te praten over de tentamens en de Alpha Cursus. Hartelijke groet van Sido.

Reacties

  1. Succes met studeren, je tentamens en met het proces van uitdokteren wat je met de opleiding wil!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts