Diploma

Afgelopen woensdagmiddag kreeg ik mijn diploma uitgereikt van het Propedeusejaar van de opleiding GPW (Godsdienst Pastoraal Werk). Samen met een tiental anderen werd ik gefeliciteerd door de directeur van de opleiding. Hij noemde het een hele prestatie.

Ik sta erzelf eigenlijk niet eens zo bij stil dat het een prestatie is. Het heeft heel wat uren gekost afgelopen jaar. Zo'n 80 of 90% van mijn vrije tijd ging op aan studie. In april liep ik zelfs even vast en vroeg me eventjes af of ik wel door moest gaan. Maar de finish kwam dan toch in zicht. Hoewel, finish. We zijn er nog niet. Ik zit alweer middenin de activiteiten voor het tweede jaar. Volgende week dinsdagavond mag ik catechisatieles geven aan de groep 16+, als onderdeel van een stage. En zo'n eerste keer is best wel spannend.

Morgen ga ik weer eens wat delen over mijn woestijnervaring....

Reacties

Populaire posts