OM Familiedag

Afgelopen zaterdag ben ik met mijn vriendin Laura bij de OM Familiedag geweest op de Kroeze Danne. We mochten meehelpen bij de registratie. Er werden zo'n 350 mensen verwacht, dus dat zou behoorlijk druk worden. Het ging voorspoedig, mensen hoefden niet lang te wachten en iedereen leek het goed naar de zin te hebben. Slechts één bui gehad die niet eens roet in het eten gooide. Een miniconcert met Martin Brand, een mission market, lekkere patat eten, en bijkletsen met oude en nieuwe bekenden waren de ingrediënten voor een enerverende maar ook drukke dag. Dat zo'n dag vermoeiend is, daar kwam ik vanmorgen achter. Ik heb geslapen als een roos (afgezien van een daverende onweersklap)en zelfs tot vlak voor het opstaan was ik in dromenland.

Nu ga ik weer met mijn neus in de cijfertjes, ook wel eens geld genoemd. Dit geld stinkt gelukkig niet, want het staat slechts op papier of op het beeldscherm.

Reacties

Populaire posts