Waarde

Leuk dat je mijn blog leest! Dat je mijn blog leest, toont aan dat je op één of andere manier nieuwsgierig bent hoe het met mij gaat of dat je gewoon wilt lezen wat ik geschreven heb. Dank je wel! Ik voel me vereerd. Het geeft mijn leven misschien dat beetje meerwaarde ten opzichte van de volkomen anonimiteit in deze ontelbaar grote mensenwereld.

Waar heb ik deze meerwaarde aan verdiend? Ik ben toch slechts één van die 6 biljard (grove schatting van mij, ik kan er helemaal naast zitten..) mensen die op deze aarde rondlopen. Eigenlijk is dat mens in Japan, op zoek naar familie of kennissen, momenteel toch veel belangrijker? Ik voel me gezegend om niet in de schoenen te hoeven staan van deze mens, maar ik weet niet waar ik het aan verdiend heb. In plaats van zoeken naar familie of kennissen kan ik me bezighouden met het vullen van een weblog.

Ja, het houdt me toch bezig: Japan. Ik ontkom er ook niet aan. De media zit er vol mee. Dat is maar goed ook. Anders zou ik zo maar mijn best kunnen doen mijn eigen leven te leven en me niets aan te trekken van het leed in de wereld. Ongeacht de vraag of ik wel iets kan doen aan dit leed...

Reacties

Populaire posts