In de aanval

Vandaag vond ik het de hoogste tijd om mijn auto te wassen. Het was de eerste keer dat ik deze auto zou gaan schoonmaken, want ik heb 'm nog maar twee maanden. Eerst was ik van plan om met een slang, een emmer met water en autowasmiddel, een spons, een zeem en een trekker deze taak te volbrengen. Tot een collega mij erop wees dat ik ook naar een wasstraat kon gaan. Voor het luttele bedrag van 3 euro zou de auto er weer fris en schoon uitzien. Dat leek me een goed idee. Uiteindelijk heb ik er het dubbele voor uitgegeven, want ik wou ook de extra's erbij zoals shampoo en een droogbeurt. Nou, inderdaad. De auto zag er weer heel mooi uit na de wasbeurt. Tot ik ontdekte dat de vliegjes tegen de voorkant van de auto niet (helemaal) waren verwijderd. Daarna ging ik alsnog met een fles insectenspray en een spons deze nog overgebleven vliegjes te lijf. Nu kan ik zeggen dat de auto wel héél mooi schoon is.

Dit was één van mijn zaterdag bezigheden. Nu ga ik nog bezig met een paar schoolopdrachten en daarna heb ik tijd om te lezen en te relaxen....

Reacties

Populaire posts