Afgerond

Vandaag heb ik mijn laatste schoolopdracht over afgelopen jaar de deur uitgedaan. Alles is weg! Nu hopen dat alles voldoende is, want dat zou betekenen dat ik mijn propedeuse binnen heb. Nu nog even vier weken geen studie. Heerlijk. Stilte voor de storm. Ik heb niet de illusie dat het rustiger wordt dan vorig jaar.

De vier weken zullen snel genoeg gaan. Volgende week ben ik nog thuis, maar de twee weken erna ga ik naar een conferentie van mijn werk. Een van de nieuwe dingen die ik daar hoop te gaan doen, is gesprekken met mensen voeren in de zogenaamde 'chatroom'. Hier had ik me voor opgegeven, omdat dit aansluit bij mijn opleiding. En omdat het me gewoon leuk lijkt. Daarnaast zal ik wel wat heen en weer gaan rijden tussen conferentie en kantoor. Op kantoor ligt er ook genoeg werk.

Vanavond heb ik nog gefitnesst. Bijna drie kwartier gefietst en daarnaast nog op de crosstrainer. Duursporten zorgt er wel voor dat je gaat afvallen. Dat wordt de broekriem wat strakker aantrekken, vrees ik. Tenzij ik het compenseer met vette hap, maar daar zit ik niet op te wachten. En ik zit nog met een krop sla. Man, wat doe je lang daarmee als je alleen woont. Wel goed voor de portemonnee. Nou, genoeg gedachtespinsels voor vandaag!

Reacties

Populaire posts