Gebed van een perfectionist

Vader, laat U me maar mijn fouten en ongerechtigheden zien
En laat me zien waar U blij mee bent
Ik heb er genoeg van continu mezelf te veroordelen
Altijd maar te zien waar ik tekort schiet
Laat me ook maar zien waar door mijn fouten en ongerechtigheden heen
Een weg van U is
Een richting om op te gaan
In mijn gedachten ben ik altijd maar bezig met wat beter kan
Het maakt mij gespannen
Terwijl ik verlang naar ontspannenheid
Leven zoals U het bedoeld hebt
Leven in vrijheid
Oog te hebben voor het leven
Oog te hebben voor de natuur
Voor dat kleine straaltje zonneschijn
Voor de groet op straat
De glimlach
In het onverwachte het grote zien
Geef mij, Heer, het geloof dat U grote dingen door mij heen zult doen
Mijn grootste verlangen is dat U zelf, Heer, door mij heen werkt.

Reacties

Populaire posts