Belangeloos

Wat is het toch geweldig als mensen zich belangeloos inzetten. Vandaag hadden wij als kantoorteam een fotograaf op bezoek die kostenloos allemaal foto's van ons heeft gemaakt. Zowel groepsfoto's als individueel. Hij zag er ook uit als een echte fotograaf. Met oog voor detail. Iets waar je normaal niet op let. Tenzij er een fotograaf bij is.
We hadden vanmorgen een gebedsmorgen. Er was een gast die ons vertelde over de 24/7 beweging, een 24-uurs gebedsbeweging. Hij vertelde dat we vaak moeite hebben om temidden van de drukke werkzaamheden tijd met God door te brengen. Dat raakte mij wel, want het is realiteit in mijn leven. Daarom heb ik besloten morgenochtend tijd hiervoor in te ruimen.

Deze week heb ik besloten om in het Hemelvaartsweekend met een vriend op stap te gaan. Ieder jaar maken we een stedentrip. Waarschijnlijk gaat het dit jaar Berlijn worden. Daar zijn we allebei nog nooit geweest. Wat mij betreft lonkt Florence in Italiƫ ook, alleen de vliegprijzen zijn behoorlijk hoog. Dat kan een zendingswerkers inkomen niet aan.

Reacties

Populaire posts