Van dag tot dag

Ruim twee jaar geleden begon ik met het vullen van mijn weblog, waarvan jij eenmalig(?) of regelmatig lezer bent. Toen wist ik nog niet welke kant het zou opgaan met dit weblog. Wat zou ik erop zetten? Een verslag van mijn dagelijkse belevenissen? In september van dat jaar begon ik met de opleiding GPW en ik leerde daar zoveel nieuwe, inspirerende dingen, dat mijn weblog soms meer ging lijken op een theologisch weblog.

Nu ben ik twee jaar verder. De opleiding GPW is bijna voor de helft afgerond en het wordt volgens mij weer eens tijd voor een verslag van dagelijkse belevenissen. Met vandaag als startpunt.
Vanmorgen heb ik een interview gehouden voor de wijkkrant met iemand van de Gemeente Noordoostpolder. Deze persoon is verantwoordelijk voor de groenvoorziening in de gemeente en nauw betrokken bij de renovatie van het wijkpark. Zulke interviews maak ik graag een beetje persoonlijk. Het gaat niet om het park, maar om de persoon. Binnenkort wil ik het interview verder gaan uitwerken en hoop het een en ander luchtig te brengen.

Begin september komt de nieuwe wijkkrant weer uit, en dat wordt inmiddels nummer 4. Personen die ik tot nu toe geïnterviewd heb: wijkbewoners, een projectleider van een te verbreden weg, een wijkagente en nu dus iemand van de gemeente met groene handen.

Reacties

Populaire posts