Bijna vakantie

Nog een middagje werken en dan is het zover: vakantie! Wel twee weken. Ik heb er lang naar uitgekeken. Vakantie is een tijd om tot rust te komen en allerlei leuke dingen te doen. Dat ga ik zeker ook doen. Het grootste deel van de vakantie blijf ik thuis. Het lijkt me heerlijk om het pad achter het huis onkruid vrij te maken en allerlei plantjes te kopen voor bij de voordeur. Daarnaast lekker lezen en fietsen.
Volgende week ga ik met Laura een lang weekend naar Zeeland. Een mooi gebied waar we heerlijk kunnen fietsen en wandelen. Hopelijk zit het weer een beetje mee. Het zal een aparte ervaring zijn dat mijn tante daar niet meer is; begin van het jaar overleed ze op 93-jarige leeftijd.

Wat ik in de vakantie niet (of zo min mogelijk) wil doen is met de studie bezig. Of me dat lukt, hant natuurlijk van mezelf af. Het is wel heel verleidelijk om door te gaan met de vele verslagen die ik nog moet afronden. Ach, we zien wel.

Reacties

Populaire posts