Herinneringen

Vandaag zijn we als familie bij elkaar geweest in het huis van mijn vader. Deels ter gedachtenis aan de sterfdag van mijn moeder, maar ook om spullen te verdelen die nog in het huis stonden. Mijn vader gaat binnenkort verhuizen en hij wil niet alles meenemen. Ik heb eens even gesnuffeld in de voorraad boeken. Daar kwam ik een aantal boeken tegen die ik lang geleden op mijn verjaardag heb gekregen. Zoals 'Tom en Eefje in droomland'. Gekregen toen ik negen jaar werd. Ik zag de titel en het boek en er kwamen ineens herinneringen over het verhaal terug. Het lijkt me leuk het boek weer eens te lezen en het verhaal opnieuw te beleven. Misschien komen er meer herinneringen naar boven. Bijvoorbeeld over waar ik dit boek gelezen heb en wat ik me er toen voor voorstellingen bij maakte.
Ik heb ook foto's meegenomen. Een aantal van mijn moeder, maar ook van mezelf toen ik klein was. Wat een herinneringen. Wel bijzonder om dat mee te maken en als deel van mijn leven te blijven zien.

Reacties

Populaire posts