Ziek

Afgelopen vrijdag voelde ik het al opkomen: een aanstormende verkoudheid. Mijn keel begon rauw op te zetten. Bij mij is de vraag dan altijd hoe ver het doorzet. Meestal eerst de keel en dan de neus. Deze keer werd het iets erger.
Gisteren heb ik namelijk bijna de hele dag plat gelegen. Ik had helemaal nergens zin in of energie voor. Tegen het eind van de middag lag ik er echt als een zombie bij. De gebruikte vaat (voor het enkele broodje en kopje soep) liet ik onopgeruimd staan, iets wat helemaal niet bij mij past!
Tegen acht uur 's avonds ging ik maar naar bed. Na een lange nacht voelde ik me vanmorgen al een stuk beter, maar ik besloot om ook vandaag nog even thuis te blijven. Eigenlijk had ik naar Amsterdam willen gaan om mee te helpen bij De Tweede Mijl. Het leek me beter om anderen niet met mijn verkoudheid aan te steken. Vanaf morgen hoop ik mijn werk weer op te pakken.

Reacties

Populaire posts