Lang geleden

Tsjonge...dat is lang geleden dat ik voor het laatst iets op mijn weblog geplaatst. Nee, ik heb niet de hele tijd in bed gelegen. Deze weken zijn nogal hectisch, vooral wat betreft de voorbereiding van de tentamens. Vorige week heb ik 2 tentamens gehad, waarvan ik al één cijfer terug heb. Een 7 voor Godsdienstsociologie. Dit vond ik het moeilijkste tentamen. Dus ik ben benieuwd wat voor cijfer ik voor het andere tentamen krijg (theologische vorming).
Morgen heb ik een tentamen voor het vak missionaire taken. Daarna hebben we een drempeltoets voor communicatieve vaardigheden. Daarbij wordt bekeken wat na 2 jaren van theorie onze praktische vaardigheden zijn. Ik laat het op me afkomen. Het heeft niet zo heel veel zin om nog theorie door te nemen. Ik ben ook benieuwd waar ik sta door het doen van deze praktijktest.

Reacties

Populaire posts