Lekker weer

Vandaag heb ik genoten van prachtig weer. Het zonnetje was er al vroeg bij en de lekkere temperatuur nodigde uit tot het buiten nuttigen van het ontbijt. Buiten eten heb ik lange tijd niet kunnen doen, zeker niet bij mijn eigen woning. Sinds februari ben ik echter, samen met mijn vrouw, huurder van een huis met dakterras. Helaas hebben we hier de afgelopen tijd nog niet zo van kunnen genieten, maar deze week gaat het helemaal goed maken! Ook de lunch hebben we buiten genuttigd en zelfs het avondeten.

Wat ik vandaag ook nog gedaan heb, is een paar uur werken bij mijn 'woensdag-werkgever'. De administratie van 2012 is aangeleverd bij het administratiekantoor. Nu snel bezig met het bijwerken van de administratie voor 2013.

Blijft het vanavond nog terras weer? In ieder geval moet eerst de afwas nog gedaan worden. En ook de KRO detective kan in het woensdagavondprogramma niet ontbreken.

Reacties

Populaire posts