Planning

De afgelopen dagen ben ik met de planning bezig geweest voor mijn opleiding Kerkelijk Werk. Drie jaren zitten erop en ik heb wat achterstand opgelopen. Waardoor ik in plaats van vier jaar, vijf jaar over de studie ga doen. Voor mijzelf geen probleem. Temeer omdat ik ben vrijgesteld voor de langstudeerdersboete, die niet geldt voor theologieopleidingen. Het ingewikkelde bij de planning is dat de opleiding het programma (oftewel curriculum) heeft aangepast. Er is nu sprake van een oud curriculum en een nieuw curriculum. Vakken waar ik achterstand heb opgelopen, mag ik nog doen volgens het oude curriculum. Maar wat nu als dit vak niet meer wordt aangeboden? Het kan dan ingewikkeld worden. Tot nu toe merk ik echter dat docenten en school heel bereidwillig zijn en meedenken. Zodat ondanks vertraging afstuderen toch nog binnen handbereik ligt.

Reacties

Populaire posts